【輕鬆懶人減肥增肌法】唔洗運動~Emsculpt助你訓係到就可以重現人魚線、馬甲線、蜜桃臀

 

 

undefined

 

一年前嘅目標係減肥,到一年後嘅依家,個目標依然係減肥,唔單止我一個,我發現身邊好多朋友嘅年度目標之一就係減肥,仲要係不論男女==到底幾時先可以做到呢個咁艱難嘅減肥目標啊!?其實我甚至朋友們對減肥係抱住十分有熱誠嘅態度,只不過次次都係有心無力,一係就3分鐘熱度,以前跟鄭多燕跳兩下出少少汗覺得好熱就停,後來跟coffee lam瑜伽/減肥運動,做下停下先做晒成set動作,但係做咗兩三次又無咗呢回事咁,變咗個減肥目標一直都剔唔走,同d脂肪肥膏一樣時時刻刻都痴住我-_-

 

直至最近有位好懶好怕做運動嘅朋友好似發現新大陸咁,勁開心係個group到講:『原來真係有訓係到就減肥到嘅機,仲可以做到我恨咗好耐嘅馬甲線啊!!!』當佢一講完之後,視減肥為目標嘅人即刻秒回問咩機咁巴閉,當然我都唔例外la~其實呢部神器一年前已經出咗,只不過我地無留意到,就係Emsculpt 全球唯一無創強肌溶脂嘅療程儀器!為咗想深入了解部神器,我睇咗好多與佢有關嘅資訊,順便係到同努力減緊肥嘅你分享下。

 

 

 

Emsculpt 原理 & 好處

Emsculpt採用首創專利HIFEM 技術嘅高頻率及高磁力能量直達7cm肌肉層令自體肌肉不斷擴張及收縮,直接做到無痛刺激肌肉中100%嘅運動神經元(不影響感覺神經)令100%肌肉纖維產生極限肌肉收縮(supramaximal contractions),達致人體嘅肌肉收縮極限,促使肌肉內部結構得以深度重塑。半小時療程20000次肌肉鍛煉,令肌肉量和肌肉體積/密度增加,與此同時促使脂肪細胞凋係幾星期內從身體正常代謝中排出體外)完成一個療程後有效增加16%肌肉量及減少19%脂肪,從內至外製造完美曲線!而且無復原期,過程非入浸性及非熱力可避免做常規運動帶來嘅汗水,得到FDACE認證醫學研究證明效果顯著安全可靠

 

朋友仔推薦 & 試做後嘅感想

經朋友推介後去咗cutis彩光醫學美容中心Emsculpt塑肌溶脂21療程,係過程中佢地嘅顧問/治療師並無hard sell我,只係輕輕推介下其他療程,不過見我無咩興趣就無再sell落去。去到治療房,佢地先將兩個治療頭(好似燙斗@@)放咗係我下腹位置,慢慢將能量都低至高調上去,最先以20強度開始,慢慢上到去80,第二次開始上到100(其實強度100做出來嘅效果係最好)一開始有d痕癢嘅感覺,後尾去到80 & 100feel到個肚好似比野扯住咗咁,尤其上到100嘅時候。

 

undefined

 

第一次完成療程後嘅第二日會覺得個肚有d酸痛咁,畢竟個肚都係段時間30分鐘內做咗2萬次嘅肌肉收縮,但只係好輕微嘅酸痛對日常生活並咩影響,後尾三次感覺越來越好,呢個訓係到嘅減肥法真係方便!簡單!快捷!最緊要係唔會出汗~如果唔係就痴粒粒咁最討厭呢種感覺==相信好快就可以好有自信咁著露肚衫甚至比堅尼見人la人魚線?馬甲線?哼...仲難到我!!!(沾沾自喜mode~_~)

 

其實都好想做埋個蜜桃臀出來,因為依家已經夏天咁,如果想著比堅尼,點都有個蜜桃臀吸引d,不過都係等做埋肚嘅療程後(6次為一個療程)睇下效果係咪真係同朋友一樣咁好,再決定做唔做蜜桃臀la><期待做埋蜜桃臀療程再同大家分享:P

 

 

undefined

 

 

Cutishttps://www.facebook.com/cutis.HongKong/

優惠```體驗價$980@30mins```

 

Tag

Emsculpt, BTL Emsculpt, Emsculpt HK, Emsculpt香港, Emsculpt價錢, HIFEM, 減肥, 燒脂, 馬甲線, 人魚線, 蜜桃臀, 肌肉, 六舊腹肌, 體態, 線條, 鍛鍊, 肌肉收縮, 肚腩, 身型, 無創傷, 溶脂, 臂部鍛鍊, 非入浸性, 熱力, 修身運動, 鄭多燕, coffee lam, 瑜伽, cutis, 彩光醫學美容中心, 旺角,

 

 

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 ivywlm1986 的頭像
    ivywlm1986

    ivywlm1986的部落格

    ivywlm1986 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()